Sieviete Slepenā veidā salīdzina cenas RIMI un LIDL veikalos un “Uzspridzina” soc tīklus ar savu atklājumu!

Mūsdienās ļoti bieži dodamies uz veikalu un šī rezultāta dēļ ikviens no mums kaut reizi ir domājis, kur preces varētu būt lētākas. Ņemot vērā, ka pašlaik situācija nav no tām patīkamākajām, cilvēki īpaši uzmanīgi lūko produktus un to cenas, lai zinātu uz kuru veikalu labāk griezties, jo ēdiens tomēr ir palicis ļoti dārgs. Līdz ar to cilvēki aizvien vairāk salīdzina preces dažādos veikalos, lai varētu izsvērt uz kuru beigās tad īsti doties. Šajā gadījumā situācija bija ļoti līdzīga. Sieviete izmantoja lapu ar nosaukumu – Slepenais Pircējs, lai varētu tur ievietot ļoti interesantu salīdzinājumu starp dažādiem veikaliem.

Sieviete savu salīdzinājumu darīja pilnīgi slepenā veidā starp Lidl un Rimi precēm. Nekas īpašs vai ne? Protams, ka jebkurā gadījumā nav iespējams veikt ļoti perfektu salīdzinājumu, jo tomēr atšķiras gan uzņēmumi, gan preces iepakojumi un konkrētā prece. Taču ņemot vērā visu to, salīdzinājumus vienalga var veikt pēc iespējas līdzīgāk. Viņa pati izteicās, ka cenšas atrast pēc iespējas maksimāli līdzīgākas preces, lai varētu veikt maksimāli saprotamus un vispārējā veidā skaidrus salīdzinājumus. Tas viss liekas ļoti loģiski vai ne?

“Es ņēmu un pavisam vienkāršā veidā sāku salīdzinām Rimi un Lidl dažādu produktu cenas, lai vieglā veidā varētu izvēlēties pašu labāko variantu. Dārgākos variantus izslēdzu, jo Rimi un Lidl ir salīdzinoši līdzīga tipa preces. Piemēram Rimi izmantoju vairākas preces, kurām tika piedāvāta atlaide. Taču kopumā vienalga esmu pārsteigta par iegūtajiem rezultātiem. Neesmu īsti pārliecināta ka cenas tik ļoti atšķirsies. Tieši tāpat es izvēlējos pašas nepieciešamākās, svarīgākās un ikdienai būtiskākās lietas. Mani iegūtie rezultāti šobrīd liecina, ka produkts un cenas ir tādas, kādas ir, bet ceru, ka cilvēki sapratīs, ka šādi salīdzinājumi ir vajadzīgi.”

Uzreiz cilvēki metās komentēs šo ierakstu un skaidri norādīja, ka sievietes salīdzinājums nav īsti precīzs, jo tomēr katrai lietai veikalā bija arī atšķirīga cena. Viņa gan norādīja, ka neskatoties uz visām cerībām, salīdzinājums neesot tik perfekts, kā varbūt varēja būt. Taču sieviete skaidri norāda, kurā veikalā esot efektīvā iepirkties. Dīvaini gan tas, ka viņa norādījusi, ka tiešsaistē bieži vien ir dārgākas preces un ne viss ir uz atlaidi, kā tas var būt veikalā. Atliek vien piebilst, ka konkrētas preces joprojām ir gana atšķirīgas.

Piemēram Rimi grozā ir tikai daļēji vien norādītas dažas preces. Tieši tāpēc cilvēki saka, ka tas pierāda tikai to, ka sievietes salīdzinājums esot nepareizs. Pie tam vēl nav redzamas visas grozā saliktās preces, kuras parāda, ka lietas nevar būt maksimāli vienādas. Uzreiz rodas jautājums, kāpēc viss rezultātā ir šāds? Un varbūt kāds īsti ir sievietes galvenais mērķis?

Daudzi jau paspējuši izteikties, ka labāk ir atrast maksimāli līdzīgu preci, tomēr vienalga uzņēmums joprojām būs atšķirīgs, un visticamāk arī preces lielums un tilpums. Tomēr cilvēki saka, ka sievietes salīdzinājums nav tik precīzs kā vajadzētu. Kāds ir jūsu viedoklis par šāda tipa salīdzināšanu. Vai tam ir kāda īsta jēga?

You may also like...