Sieviete pēc atkārtotas iepirkšanās veikalā : “Man mute ir vaļā!” Pārējiem apmeklētājiem tas pats!

Mūsdienās neviens nevēlas doties uz lielveikalu un tikt vienkārši pazemots vai kā citādāk aizvainots. Tomēr par spīti visam notikušajam procesam, ir arī tāda tipa situācijas, kur cilvēks nevar klusēt, bet labāk izvēlas paziņot par radušos situāciju arī citiem cilvēkiem, lai visi laikus uzzinātu par notiekošo konkrētajā vietā. Attiecīgajā situācijā runa iet par ļoti nopietnu incidentu, kuru pieredzēja vairāki cilvēki un nespēja noticēt dzirdētajam un redzētajam, jo tas nebija nedz ētiski, nedz arī kā savādāk normāli. Sieviete izvēlējās sūdzību publiskot internetā, lai citi par to zinātu, kāda attieksme īstenībā valda šajā veikalā.

Sieviete visu savu sūdzību ievietoja arī labi zināmajā Sudzibas.lv mājas lapā, kur piedzīvojusi ļoti pazemojošu attieksmi no darbinieku puses. Konkrēti sieviete saskārās ar pavisam noniecinošu un pretīgi attieksmi no pārdevējas puses. Tieši tāpēc šobrīd sieviete laicīgi vēlas brīdinās arī citus iedzīvotājus, lai zinātu, ka šajā veikalā noteikti nebūsiet gaidīti viesi. Visa situācija ir bijusi tik nepatīkama, ka sieviete vēlējās pastāstīt katru smalkāko lietiņu, lai cilvēki zinātu, kas tieši notika.

Cietusī stāsta : “Jāsāk ar to, ka aizgāju uz veikalu kopā ar savu mazo dēliņu, kam tas viss bija jānoskatās un jādzird no malas. Tās bija vienkārši drausmas un es biju reāli uz pauzes.” Tā par savu konkrēto apmeklējumu Tallinas ielā atrodamajā Elvi stāsta sieviete. “Iesākumā saliku visu grozu ar vajadzīgajām lietām un tālāk devos uz kasi, lai samaksātu. Taču tobrīd tajā vietā bija remonts un bija pavisam neparocīgi izlikt visas preces uz letes, īpaši ja to ir daudz. Līdz ar to, savu grozu liku uz letes, lai tas pa taisno iet pie pārdevējas un būtu daudz ērtāk.”

Momentā sekoja milzīgs konflikts! Pārdevēja man uzreiz kliedza virsū : “Nekavējoties novāc savu netīro grozu no letes”
Es : “Ja es tā darīšu, tad visas preces kritīs lejā, Jūs taču redzat, cik šeit ir maz vietas! ”
Pārdevēja : “Tā vispār nekādā veidā nav mana problēma un Jums tā ir jādara.”
Es : “Es pēc tam pa zemi izvārtītu preci nemaz netaisos tālāk pirkt!
Pārdevēja : “Nu tā jau būs Jūsu problēma.”

Tālāk paņēmu parasto plastmasas maisiņu un pateicu, lai iesit iekšā viņu. Sāku jau krāmēt iekšā preces un viņa uz mani kliedz : “Kā gan es varu viņu izsit, ja man viņš nav bijis rokā?” Pateicu, ka pārdevējai noteikti būtu jāzina kods, bet jā nē, tad varu iedot citu. Uzreiz sekoja no pārdevējas : “Tagad Tu to maisiņu nekad dzīvē nedabūsi atpakaļ vietā, kā viņš tur bija.” Sēdēja pie savas kases nu vienkārši kliedza pa visu veikalu.

Man vēl nācās piebilst, ka aiz manis gaida citi cilvēki, kuriem bija vaļā mutes no redzētā, nemaz nerunājot par manu mazo dēlu, kuram tas viss bija jāredz un jādzird pašam negribot. Kādas ir Jūsu domas par šādu situāciju? Nepareizi rīkojās pati sievietei, vai tomēr pārdevēja?

You may also like...